onsdag 10. november 2010

Intensiv jobbing mot julemessa "VåGalt"

Eg skal vere med på julemesse for fyrste gong i mitt liv. Det skal bli kjempespennande! Planen er å stilla ut keramikk, akvarellar, kort og handmåla glaskuler. Eg har nettopp lagt bak meg nokre hektiske veker på keramikkverkstaden, der eg i all hovedsak har dreid koppar. Medan eg ventar på dei siste brenningane, kan eg no arbeide vidare med dei andre produkta som skal stillast ut. Mykje av det eg produeserer er meint for barn.

Keramikk:
 
Eit par fiskekoppar, i utgangspunktet berekna på barn,
men storleiken gjer nok at dei fungerer like bra for vaksne.

 

Apeskål til barnegrauten. Eg arbeider også med koppar og
fat med same motiv i rosa og blått. Dette er meininga at
skal bli eit servise for barn.  

 




Kort:

Stiliserte juletrær












Akvarellar/barnebileter:

Motiva i akvarellane eg maler er henta i frå
forskjellige eventyr. Ovanståande bilete heiter "Tommelise". 


"Tommelise og blomstens engel"

1 kommentar:

  1. hei hei, detta var kjempe fint, likte veldig godt fiske koppene dine

    SvarSlett