fredag 21. februar 2014

Ny symaskin

Etter mykje fram og tilbake, vart freistinga for stor, og eg ønska meg penger til ny symaskin til jul. Den gamle Singermaskina eg hadde frå før er arvegods frå mi handarbeidsglade farmor, som døydde for mange år sidan. Så, den gamle maskina er ikkje berre ei symaskin, eg har eit spesielt forhold til den. Difor er det med litt tungt hjarte eg set den til sides til fordel for ein ny... Men, den skal ikkje ut av huset. Den kan jo komme vel med ein gong dersom den nye, mot formodning, skulle gå sund ;) .


Den gamle Singermaskina er nok i frå 60-talet, og har vært ein svært god maskin med mange funksjonar. Det var nok ein flott og avansert symaskin då den vart kjøpt for kanskje 50 år sidan. Det er jo ganske utruleg at den fungerer fortsatt! 

Det som freista med den nye maskina er at den kan sy med breidare sting, eignar seg betre til sying av elastiske stoffer og har alfabetet. Nå er det berre å sette seg inn i alt det tekniske, og prøve seg fram...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar