tirsdag 3. mars 2015

Sengesett ein liten prins verdig

I Stoff & Stil sin boligkatalog for høsten 2014 la eg merke til eit barnesengesett eg berre fall for med ein gong eg såg det:

- Inspirasjon -

Det blå sengesettet i frå katalogen

I mine auge er det berre heilt nydeleg! "Dette skal eg sy", sa eg til meg sjølv, og tenkte det skulle bli ei enkel og rask oppgåve. Det var før eg skjøna at det nydelege bandet som er sydd på ikkje kunne kjøpast ferdig, men skulle broderast for hand. Kveldane etter at minsteguten kom til verda gjekk dermed til å brodere. Sengesettet er sydd etter eigne mål, men eg har tatt utgangspunkt i biletet ovanfor.

Sengesettet er sydd i to forskjellige bomullsstoff i herleg, mjuk kvalitet. Godt og mjukt inntil ein liten barnekropp. Vidare følgjer ein del bileter av det ferdige resultatet:


- Resultat -





- Utsnitt -


Eg valte å sy på biseband rundt putetrekket


- Sengesett ein liten prins verdig -

Då må berre minsteguten vekse ut av vogga slik at han får sove her



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar