torsdag 5. januar 2017

Utprøving av julegåve

Til jul fekk eg ein utstansar som stansar ut bokstavar i stort format. Kjempegøy! Første prosjekt med maskina blei å lage to bokstavrekker/vimplar til go'gutane mine i forskjellig mønstra papir.









***






Bokstavrekka er lett, og kan plasserast nærast kvar som helst. Her har eg prøvd meg litt fram med forskjellige plasseringar på minstemann sitt rom.:






- "Alphabet punch board" -

Slik ser vidundermaskina ut ;-)


Maskina stansar ikkje ut bokstavane Æ, Ø og Å, og eg som har to gutar som heiter Åsmund og Vebjørn. Heldigvis er Å-en og Ø-en lette og lage med utgangspunkt i bokstavane A og O. Ein del av bokstavane, som blir stansa ut, har også utsjånaden til små bokstavar, men det syns eg ikkje gjer så mykje...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar