fredag 7. april 2017

God påske!

Høner og kyllingar høyrer påska til, synest eg, og nye eksemplar av arten har dukka opp i heimen den siste tida som resultat av små hekleprosjekt. Eg hadde ein idé i hovudet før eg starta med heklinga, og fann eit mønster på nettet som eg tok utgangspunkt i. Etter kvart som ein får erfaring med å hekle, og skjønar prinsippa innan hekling litt betre, blir det lettare å gå bort i frå mønsteret og gjere si eiga greie. Det likar eg. Det er kjekt å ende opp med eit produkt som gjerne ikkje liknar alt anna, og som eg får satt mitt eige preg på...


- Ståande variantar -






- Hanefar -




- Hengande variantar -









- "En liten kylling i egget lå..."-



***



En liten kylling i egget lå
Den banket og banket og banket på 
"Her er det trangt, jeg vil ut og gå", 
pep den og ynket seg der den lå 
Hakk-hakke-hakk
Egget det sprakk
Og en liten kylling ut av det stakk


Undrende sto den og gløttet på
Alt det den ute i verden så
Solen den varmet og skinte på 
marken og fugler og blomster små 
"Pip-pip" den sa. 
"Jeg er så glad! 
Trangt det var i egget, men her er det bra."


GOD PÅSKE!
page1image6376 page1image6536

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar