torsdag 9. mai 2013

Hurra for 17. mai!

Om ei dryg veke er det 17. mai, og då er det på sin plass med litt pynt og stas. Då må vel ei vimpelrekke vere midt i blinken... Eg har tidlegare sydd ei vimpelrekke til go'guten, då han vart eitt år gamal, men denne gongen ville eg prøve å lage den i papir. Noko som er endå raskare og enklare. Eg hadde håpa eg skulle finne noko papir med raudt og blått som hovedfargar, men med grafiske overflatar. Det hadde eg ikkje på lur, så då falt valet på å printe ut kjende 17. maisongar og nasjonalsongen på dei vimplane som skulle vere kvite. Slik fekk eg ei litt meir spanande overflate på noko av papiret:



***
Vimpelrekka kjem nok til å få henge i gardinstanga ved spisestuen når dagen er her. Saman med eit 17. maipynta spisebord skal det nok bli rette 17. maistemninga i stova :)




***

 Her ser vi utdrag frå songane "Norge i rødt, hvitt og blått" og "Ja, vi elsker". På grunn av den trekanta formen på vimplane blir teksten kutta enkelte stader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar