tirsdag 7. april 2015

Hekla babyrangle til minsteguten

I boka "Kreativ mamma - bloggernes beste hobbyprosjekter" av Karine Østtveit, fann eg ei oppskrift på ei fin babyrangle utforma som ein apekatt. Denne har eg no prøvd å lage sjølv. Den vart på ingen måte like flott som den i boka, men øving gjer meister, eller noko slik...;-)


-Ferdig resultat-





-Rangla "in action"-



Eg ser at handtaket på mi rangle, av ein eller annan grunn, smalnar litt for mykje på slutten, slik at hovudet blir litt vel tungt å halde oppe av den spede kroppen. Resulatet er difor ein apekatt som ser noko trist og lei seg ut. Neste gong vil eg lage kroppen litt kortare og vidare. Eg vil og prøve å hekle litt stramare slik at vatten inni ikkje viser så godt gjennom hola. Minstemann var no uansett storfornøgd med si nye leike, og det er no det viktigaste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar