tirsdag 21. april 2015

HEKLEDILLA - Uro til minsteguten

Eg er i heklemodus for tida. For nokre månader sidan kjøpte eg boka "Lag favorittfigurene fra Barne-TV", av Lise Nymark. Her er det oppskrifter på alt frå gode, gamle Flode til Fantorangen. Sistnemnde vil det snart koma eit eige blogginnlegg om. Uansett, i denne boka var det oppskrift på to fiskar, som,  eg har skjøna i ettertid, er med i introen til Barne-TV. Eg fann ut at desse fiskane måtte bli fine som ein uro til å ha i vindauget til minsteguten. Eg sette saman fargar eg synest harmonerar godt saman, og som ville gjere seg godt på babyguterommet.


-Resultat-




-Detaljar-





"-Har du hørt historien om de tre små fisk-"




***

Eg har trædd på vattkuler på trådane som fiskane er hengde opp etter. Desse skal illudere bobler, og er med på å gjere uroen meir spanande å kikke på. Bjøllene som heng i enden på dei tre trådane gir ein fin lyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar