mandag 6. februar 2012

Prosjekt barnerom

Vesleguten vår har fått sitt eige rom, og eg kan glede meg over å få innreie det! Eg kjenner eg blir reint nostalgisk når eg held på med det, eigne barndomsminner strøymer på :-) . Særleg stas er det å finne fram leiker som både eg sjølv og mannen min leika med som barn! Arbeidet med barnerommet er også ei stor inspirasjonskjelde til å lage eigne ting til å ha der inne.

Kassaapparat og komfyr av eldre dato














Dokkevogna og eit par bamsar frå eg var lita







Elefanturo til barnerommet:
Men, barnerommet skal også innehalde ting av nyare dato. Elefanturoen eg har jobba med den siste tida er endeleg ferdig, og slik blei resultatet:


















Litt av prosessen:

Desse tynne tepinnane skulle bli ringopphenget

Her er dei blitt kokt og forma til ein sirkel

Sirkelen blei så dekka med raudt garn
Elefantane, perler og bjøller er klare til oppheng

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar