onsdag 7. mars 2012

Babykort

I dag har eg laga eit babykort til ein liten gut som er så ny i verda at eg ikkje har fått møte han enno. Men, forhåpentligvis blir det ikkje så alt for lenge til...

Framsida av kortet





















Eg har ikkje akkurat vore veldig utradisjonell i fargebruk, og har valt å la kortet til den velste guten gå i forskjellige nyansar av blått. Vogna er laga av ein sirkel som eg har klipt eit "kakestykke" av. Deretter har eg klistra på eit band med hjarter for lettare å skilje skuggen frå resten av vogna. Eit par knappar er brukt som hjul. Rundt vogna er det limt på forskjellige typar av Rhinstein for å plassere vogna i ein form for eit miljø. Kanskje det er snakk om ein trilletur i ei eng av blomar ein deilig vårdag...?

Utsnitt av kortet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar