fredag 21. februar 2014

Tekstiltrykk med "Rammelim"

Etter å ha blitt introdusert for ein ny teknikk av ein tidlegare medstudent (sjå info nederst på sida), fekk eg veldig lyst til å prøve teknikken ut sjølv. Trykketeknikken går ut på å overføre bileter frå feks magasiner, foto og aviser til eit tøystykke ved hjelp av ein spesiell type lim, kalla "Rammelim". Så langt har eg berre laga tre utprøvingar, men eg har store planar om å jobbe vidare med denne teknikken! Det er kjempegøy!


På det øvste biletet har eg klippa ut ei teikneserierute frå ei avis og overført til eit stykke grått tøystykke ved hjelp av rammelim og strykejern.

***



På biletet i midten ser vi eit avisutklipp av Karius og Baktus. Motiva blir speglvendte så lenge ein ikkje speglvender dei før ein overfører dei til tøyet.

***


Nederste biletet er eit utsnitt av eit fotografi min mann har teke. Det er skrive ut på kopiark før overføring. Eg syns dei små prøvelappane blei såpass bra at eg har lyst å prøve og sy noko ut av dei. Ferdige resultat vil bli publisert her på bloggen.

***

PS! Min gamle medstudent har ein flott blogg som heiter "PåGløtt". Sjekk den gjerne ut! Adressa er paaglott.blogspot.no

3 kommentarer:

  1. Kjære deg. Har du en anelse om hvor man kan få kjøpt rammelim? Gitte i lille-gitte-bloggen sender ikke lenger, hun selger nå kun via verkstedet sitt. Og jeg tråler nettet og butikker på i jakten, uten resultat. Dvs jeg fikk napp hos pink-in i Danmark, men så har de plutselig sluttet å svare på henvendelsene mine... Håper du kan hjelpe meg! Hilsen Grethe V Haukås

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Jeg bestilte rammelimet fra Farvekompagniet i Danmark. Adressen er: www.granat.dk . Må nevne at det var dyr frakt...

      Slett
  2. er det fortsatt bare Farvekompaniet i Danmark som selger rammelim?

    SvarSlett