fredag 13. juli 2012

Overall med store lommar i

Siste syprosjekt har vore å sy ein overall til go'guten. Den er sydd på "gamle måten", på arvegodset frå farmora mi. No ser eg fram til å sy neste prosjekt, som vil vere ein kjole til meg sjølv, på den nye overlocken :) Mønsteret er kjøpt hjå Stoff & stil, nr. 81001. Sjølve buksa er sydd i babyfløyel i fargen støvet aqua. Belegginga i lommane og rundt hals- og armutskjeringa er i pepitaruta, grønt bomullsstoff.

Beinribben er sydd av grønt jerseystoff 

Utsnitt av øvre halvdel

På lommane sydde eg på eit svart biseband med kvite prikkar,
noko eg synest er med på å framheve lommane.

På Stoff & stil fekk eg tak i knappar ein kan trekke om med tøy.
Eg valte å ta igjen stoffet som er brukt i lommane og rundt arm- og halsutskjeringane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar