tirsdag 7. august 2012

Kjole til ho mor...

... det vil seie til meg sjølv :) . I katalogen "Vår/sommer 2012 - Fashion" til Stoff & Stil fann eg dette biletet av ein kjole eg fekk svært lyst til å sy til meg sjølv. Blomstrete tøy i babyfløyel, knappar, biseband og kjolemønsteret 23006 vart bestilt, og etter ei vekes tid var det berre å sette i gang med å sy.


Eg ønska ikkje å forandre stort på kjolen, då eg lika den så godt slik den var på biletet. Dei einaste endringane eg har gjort er å sløyfe blonda nederst, og å føye til det same småblomstrete stoffet som er på stolpen i halsutringninga på øvste del av lommane. Kreativiteten har med andre ord ikkje vore på topp, men gleda over å skape noko sjølv var der likevel. Resultatet er å sjå på bileta nedanfor.



Resulatet vart ein 60-talsinspirert kjole, noko eg ikkje tenkte over før eg fekk den på meg. Vidare følgjer nokre bileter av detaljar på kjolen.



Lomme
Halsutringning med påsydd stolpe med knappar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar